Někde tu kolovalo video toho šikuly, co si vyrobil na koleně parní tříkolku. Jestli si vzpomínám správně, tak na pracovní i ovládací (nebo jak to říct, prostě šoupátko) válce použil válce a písty z automobilového motoru.
Ojnce sama o sobě je kus hodně kvalitního materiálu (kováři potvrdí?).
Ventil je taky bezvadně tvrdej - dá se použít jako vyražeč nebo, když se dřík nabrousí, jako rýsovací jehla/důlčík.
Lepší důlčík než jehlu ze vstřiku ze sergeje jsem nikdy neměl, z osobáků jsou taky použitelné, ale mrňavé.
Klínový řemen unese překvapivě hodně (když se použije jako úvazek), jak jsou na tom s nosností moderní, podélně drážkované řemeny nevím.
Šikovně umístěný autovrak může za určitých okolností posloužit jako bezva pozorovatelna (jsou místa, kde bude něco takového vyloženě nápadné a naopak).