Ano, proto odchází rámová technika, protože proti ní nemá běžný peugeot s plastovými blatníky žádnou šanci. Nárazové zkoušky jsou stavěné pro střet s pevnou překážkou a výrobci dělají auta výhradně pro tyto zkoušky, těm je podřízeno vše. Sám jsem kdysi vystužoval nárazníky kolejnicí, a připojení ke kastli výstuhama a protihráč neměl žádnou šanci. Bylo to výhradně pro vyřizování účtů.....Vůbec se netrapte nějakou nedeforovatelností, něco vždycky povolí.
Nejtužší auta pro souboj auta proti autu byly staré terenní auta s rámem a ford crown victory, lincoln town car a mercury grand markýz, což jsou jednovaječná trojčata.Když se vystužily na předku, jak to mívali policajti a ještě kousek, přetlačili jste co jste chtěli.
Offroady mají vysoký čůrání, jsou vratké na tohle dovádění, když šestiválcový patrol, nebo pajero mají taky dobrý základ, záleží, co od toho chcete.
Rámová auta mají obecně malou dformitu, proto neskýtají bezrámovému protějšku příliš šancí.....Proto je nechtějí moc dál dělat, a to je chyba.....