Ano v USA government a "intelektuální elity" blbnou na kvadrát
Ale že normální průměrný americký Joy je na tom s myšlením stejně jako českej Pepík
svědčí například toto.
https://www.idnes.cz/ekonomika/zahranicni/anheuser-busch-bud-light-reklama-pivo-kampan-mulvaney-trans-socialni-site.A230414_145815_eko-zahranicni_jadvTěžké chvíle zažívá americký pivní gigant Anheuser-Busch. Poté, co marketingové oddělení jedné z jeho značek přizvalo ke spolupráci na kampani trans osobu, miliony tradičních zákazníků se od „své“ značky Bud Light distancovaly a přestaly pivo kupovat.
Pivovar již přišel nejen o více než šest miliard dolarů (136 miliard Kč) v tržní hodnotě.Podle majitele společnosti Anheuser-Busch klesl
prodej láhvových piv značky Bud Light za poslední měsíc o třetinu, prodeje čepovaného piva se v USA propadly dokonce o 50 procent.„Osmdesát procent konzumentů piva značky Bud Light si tento týden objednalo jinou značku,“ říká Alex Kesaris, majitel restaurace Brewhouse v Braintree ve státě Massachusetts.
https://echo24.cz/a/He6sP/zpravy-svet-americky-budwaiser-progresivni-reklama-propad-hodnotyDalší americká společnost se přesvědčila o sousloví
„go woke, go broke“ (buď progresivní a zkrachuj). Největší pivovarnická společnost světa Anheuser-Busch InBev zažila ve Spojených státech turbulentní týden poté, co věnovala transgender influencerce basu piva Bud Light k výročí její tranzice. Na sociálních sítích se proti firmě rozjela vlna kritiky a bojkotu.......
......pivovar rozjel masivní reklamní kampaň, v níž hraje hlavní roli silný a majestátní hnědák, který běží napříč Spojenými státy. Od plání na jihu po New York. Od kritiků, se však Budwaiser pouze výsměchu. „
Ne. Po*rali jste to. Kůň, společný čas otce se synem, a 11. září, působí jenom unaveně a zoufale. Už jste dokázali, že pro vás to už o „americkém duchu“ dávno není,“ uvedla na Twitteru pod reklamu například MMA bojovnice Tara Da Rosa.
Takže "normální lidi" zůstali "normální" a není přesnější veřejný průzkum, než spotřeba piva.