Používám tohle:
https://www.battery-import.cz/banner-6/startovaci-zdroj-banner-p3-professional/?gclid=EAIaIQobChMIioCS2q6q4wIVy-J3Ch1iGg4nEAQYASABEgKFnvD_BwE a funguje to i na šestiválcový motory na naftu od čtyř litrů objemu víc...ale taky ne pokaždé...
Startovací proud to dává až 1600A...ale i tak někdy nedokáže roztočit dvoulitrový motor od VW, to když je baterie hluboce vybitá a elektroinstalace a startér už nejsou v kondici...
Ale když si vezmu jeden z nejpoužívanějších motorů - VW 1,9-2,0l nafta - startér má +/-2kW při 12V. Tzn. že startér vezme asi 166A (výkon=ampéry x volty), ve špičkách o dost víc (a že těch špiček je, každý válec v kompresi ji vyvolá). Když zohledním ztráty na spojích (svorky, kterými to připojuji k baterii, průřez vodičů, stav kabeláže - zoxidované spoje atd.)...
Teda asi to pomůže, pokud není baterie hluboce vybitá a motor i elektroinstalace je v dobrém stavu. A všechno, co se na start používá a funguje je do kapsy poměrně velké - třeba tohle:
https://www.youtube.com/watch?v=X3VyVsVoFJw - tady už to dostalo pokouřit, ale přesto: baterie NEbyla hluboce vybitá.
Startovací kabely mám, průměr (té mědi uvnitř) asi 8mm, kvalitní svorky, kvalitně připojené, hlavně v zimě je používám často, ne na své auto, ale na auta ostatních. Pokud je to stav jako na videu a auto chytí hned na první otočení, je to fajn. To ale moc často nezažívám. Spíš naopak, je třeba motorem točit třeba 15 vteřin (a někdy i několikrát po sobě).
Zkrátím to: takový startovací zdroj může pomoct, ale pro nastartování studeného diesela staršího diesela bych na něj rozhodně nespoléhal.
To je jen má poznámka pro ty, kteří by předpokládali, že takový zdroj je zachrání vždy a v každé situaci.