Vyzkoušej a uvidíš.
Je to o "trošku" složitější jak Sokoban, byť na steroidech. Zvláště v dalších dílech, kde jsou různé aktivní prvky jako teleporty kvádrů, pohyblivé pásy, výtahy, magnety, silová pole, desítky typů kvádrů z různými vlastnostmi (levitační, lehké dřevěné /jdou tlačit dva za sebou/, křehké, antigravitační, klouzavé, kulečníkové, podkluzové, magnetické a spousta dalších) mnoho typů páček a tlačítek, mechanické tlačiče (pushery) kvádrů, a spousta dalšího.
Vývoji Quadraxů se věnuji už od roku 1997 (Quadrax II) až prakticky doteď - 2022 Quadrax Definitive a za to
čtvrt století, co je programuji a vymýšlím veškeré levely, jsem je transformoval z "prosté" středně těžké logické hry na nejtěžší a nejrozsáhlejší logickou/puzzle sérii na světě. Quadrax Definitive má tu výhodu, že je to vlastně moderní remake začínající Quadraxem III, který je složitostí srovnatelný (no možná trošku těžší) jak původní Quadrax od Cauldronu z roku 1995, takže se hráč učí pomalu a polehoučku, od těch nejjednodušších levelů až po ty složitější.
Každopádně v žádném případě nikdo nestahujte a pls nezkoušejte Quadrax X nebo Quadrax Neverending - to jsou díly, které byly vytořeny prakticky a výhradně především pro skalní hráče a fanoušky Quadraxů, tedy pro ty kteří úspěšně pokořili všechny předchozí díly (Quadraxy III - VIII). To myslím naprosto vážně, nováček by v Quadraxu Neverending pravděpodobně nevyřešil ani první level!!! (Protože se automaticky předpokládá, že už zná všechny herní principy a různé triky, jak s kvádry a prostředím správně prqacovat...)
Kdo chce s Quadraxem mít porvé čest, musí tedy začít Quadraxem Definitive.
(A jak správně podotknul Deadman, musí mít spoustu volného času.) Perlička - jeden z nejlepších hráčů (s nickem Krikrina) je řecký viceadmirál vojenského loďstva ve výslužbě. A i díky tomu, že všechny moje Quadtaxy (vyjma II a III) jsou kompletně přeloženy i do angličtiny, tak je hrajou hráči prakticky na celém světě...
A ano, každá liška chválí svůj ocas.