Autor Téma: Civilní evakuační vozidlo  (Přečteno 10451 krát)

Offline Saladin

  • EMERITNÍ PREPPER
  • *
  • Příspěvků: 9585
  • I' ll be back!
Re:Civilní evakuační vozidlo
« Odpověď #50 kdy: Květen 18, 2013, 01:16:46 dopoledne »
Dneska se už žádné tlumivky dávno nepoužívají, jen jiskřiště, bleskojistky a rychlé diody. Nadzemní vedení jsou stejně dávno kabelová.

U těch nadzemních vedení byl hlavně problém s tím, že po stejném páru procházely jak stejnosměrné, tak střídavé proudy. Stejnosměrný proud napájí telefon a udržuje spojení, hovorové proudy jsou střídavé.

Stará vedení holými dráty se občas používala i na propojení ústředen, pak po nich běžely jen střídavé proudy.

Obecně platí, že nadzemní vedení po izolátorech je vlastně veliká cívka, zatímco kabel je hlavně kondenzátor. Takže cívky se používaly ke kompenzaci kapacity kabelu, aby se po něm signál šířil rychleji, což u drátů nebylo zapotřebí. Vymyslel to nějaký pan Pupin, proto se těm cívkám říká pupinační, ale to s ochranou proti přepětí nemá nic společného.

Takže se dám podat. Proč byla cívka mezi drátem a uzemněním opravdu nevím.
Co jednomu nemožno, to všem dohromady snadno..
(Cyril František Kampelík - zakladatel družstevního hnutí)

Offline Cajgalamo

  • Moderuje
  • *****
  • Příspěvků: 1675
Re:Civilní evakuační vozidlo
« Odpověď #51 kdy: Prosinec 11, 2013, 10:52:08 dopoledne »
Pekné.
Najviac sa mi pozdáva motor 1,6 z Lady.  :)
Jednoduchý benziňák bez elektroniky.

Tá cena prekračuje moje možnosti. Dokonca aj možnosti skupiny.  :(
"Lepšie je mať otvorený obchod, ako obchodený otvor"

Offline miki

  • ***
  • Příspěvků: 1036
Re:Civilní evakuační vozidlo
« Odpověď #52 kdy: Prosinec 11, 2013, 11:23:18 odpoledne »
Zdravím.
Chlapi neblbněte kde tady chcete mět problém s projetím terénu, leda že by jste vyrazili na "Bahna".
Tady budete mít problémy aby vás někdo spíš nesestřelil ze silnice, prošpikoval vám gumy ze 7,62x39 a neprostřelil motor.
Taky toho benzínu, nebude dostatek.
V tomhle jsem realista a navíc těch peněz ? ! ? ! Pro ty bych měl (pokud by byly) jiné použití.
Raději si kupte střelivo do zásoby.
Miki.

Offline PooM

  • Praktikující prepper
  • *****
  • Příspěvků: 2627
  • Když do pekla, tak na pořádným koni.
Re:Civilní evakuační vozidlo
« Odpověď #53 kdy: Březen 01, 2018, 05:56:17 odpoledne »
Všichni: kdo se  autech vyznáte - jaké auto má největší životnost? neboli pokud bych potřeboval dest let po málolidném VP sehnat nové auto z deset let stojících vraků po kterém bych měl sáhnout?

A případně jaké auto by bylo ideální z hlediska odolnosti proti EMP? Dělá se dnes nějaké auto, které má pomocné možnosti startování na stlačený vzduch nebo na kliku?

Po deseti letech...bude nejspíš všechno mrtvé. Protože cokoli použitelného je už dnes 25 a víc let staré. Takže bych otázku položil jinak: Jaké auto si vybrat hned po málolidném VP (a dobře ho schovat)?
Pokud benzin, tak opravdu něco s mechanickým rozdělovačem a karburátorem (něco takového nebude mít turbo a už vůbec ne elektronickou regulaci čehokoli - pokud nepůjde o nějaký speciál). Takže karburátorového favorita nebo cokoli staršího. Myslím, že ještě ěkteré škody 100 měly dynamo (ale negarantuju). Nelze paušalizovat, ale troufnu si odhadnout že počátky používání elektroniky u nás se datují někdy od první poloviny 90. let, na západě to bylo o 5-10 let dříve. VW v roce 88 používal mechanický rozdělovač, ale MOHL mít el. řízené vstřikování (to neznamená, že ho nutně měl).
Pokud to hodně zobecním, tak výhodnější bude auto s kompresním poměrem někde do max. 8, nebo míň. Tím se dostávámě ke staré škodě 1000MB nebo starším (1202STW nebo Octavia - 60.leta se dají pořídit za hubičku) Škoda Octavia a 1000MB měla možnost startu klikou snad ještě z výroby, škoda 100 myslím po úpravě. Motor s nižším kompresním poměrem je výhodnější protože zpracuje i méně kvalitní palivo (a třeba dřevoplyn).

Pokud naftu, tak něco s mechanicky ovládaným vstřikovacím čerpadlem, to měl naposledy Peugeot 205 nebo Golf II (určitě i někdo jiný, ale o těchhle autech to vím bezpečně).
Výhody oproti benzinu: pro svůj chod nepotřebuje elektriku. Stačí se podívat kam vedou dráty na vstřikovací čerpadlo (stopventil), to do čeho vedou ty dráty vymontovat (je to cívka) a vyndat z toho jádro (kovový váleček na konci s gumovou čepičkou). Cívku pak vrátit bez toho vnitřku zpět - funguje jako špunt. Rukama to natočit nepůjde a baterie nebude. Přistupme ke startu. Po těch letech nebude v čerpadle a ve vstřikovačích nafta. Točit tím rukama (klikou) bych nechtěl. Takže tlačit nebo roztahovat. Ještě před tím je nutné povolit přívodní trubky paliva nahoře u vstřikovačů. Pokud mám možnost, můžu naplnit palivem aspoň filtr a pro technicky zdatnější - celou soustavu až po čerpadlo je možné naplnit natlakováním nádrže foukáním do hrdla nádrže (lepší je to hadičky odvětrání nádrže, ale ne všechna auta ji mají) při sundané pívodní hadici z čerpadla nebo lépe povoleném/vyndaném odvzdušňovacím šroubu čerpadla - záleží na těsnosti soustavy. Pokud mi tlak bude někudy unikat, můžu se snažit jak chci a k ničemu to nebude... U vstřikovacího čerpadla obzvlášť platí: když si nejsem jistý, nehrabu do toho - škody mohou být nevratné! Pokud nevím, táhnu, dokud nahoře u trysek (vstřikovačů) nezačne hodně odstřikovat palivo. Pěna a kapičky nestačí. Pak nasadím a utáhnu trubky zpět a po pár metrech by to mělo naskočit (objeví-li se bílý dým, znamená to, že palivo je v motoru).     

Regulace turba není ryze mechanická záležitost (možná u nějakého starého speciálu?). Téměř vždy do toho "kecá" elektromagnetická cívka řízená "centrálním mozkem".
Roetka před chladičem tam není (nebývala) kvůli lepšímu chlazení, ale proto, aby se motor rychleji ohřál (a u hodně oldschool variant se jí regulavala teplota motoru, ale poslední kdo to měl byl tuším Zetro 25 N). U ostatních aut to řeší poměrně spolehlivě termostat. Ventilátor se spíná až při vyšších teplotách motoru automaticky.

Když zešílet, tak s plnou parádou hned.

Offline Cajgalamo

  • Moderuje
  • *****
  • Příspěvků: 1675
Re: Civilní evakuační vozidlo
« Odpověď #54 kdy: Srpen 25, 2018, 08:54:30 odpoledne »
Tak mi pribudlo civilné evakuačné vozidlo.
Jeden z množstva zabudnutých dobrých oofroadov.
Kia sportage 1. generácie
Za pár drobných výborné do terénu, aj náročnejšieho.
Trubkový rám, pripojiteľný predok, redukcia, samosvor.
Brodivosť v základe 80 cm.

Civilne si na ňom frčím do práce, občas cestou-necestou, skúšam limity.  :)
"Lepšie je mať otvorený obchod, ako obchodený otvor"

Offline Saladin

  • EMERITNÍ PREPPER
  • *
  • Příspěvků: 9585
  • I' ll be back!
Re: Civilní evakuační vozidlo
« Odpověď #55 kdy: Srpen 25, 2018, 09:17:50 odpoledne »
Co jednomu nemožno, to všem dohromady snadno..
(Cyril František Kampelík - zakladatel družstevního hnutí)

Offline milo1944

  • ***
  • Příspěvků: 1852
Re: Civilní evakuační vozidlo
« Odpověď #56 kdy: Srpen 29, 2019, 07:31:10 dopoledne »
 :pa:
Nebojte se dělat to, co neumíte !
Amateři postavili Noemovu archu, ale TITANIC stavěli profesionálové  ;D

SoňaR

  • Host
Re: Civilní evakuační vozidlo
« Odpověď #57 kdy: Srpen 29, 2019, 08:58:23 dopoledne »
Krásné  :D ... A navíc takové nenápadné  f-)

Hele ale ta nostalgie... škůdka  :)

Offline PooM

  • Praktikující prepper
  • *****
  • Příspěvků: 2627
  • Když do pekla, tak na pořádným koni.
Re: Civilní evakuační vozidlo
« Odpověď #58 kdy: Srpen 30, 2019, 12:17:45 odpoledne »
A co tohle?

Není to "něco jako", opravdu si to zaválčilo...
Když zešílet, tak s plnou parádou hned.

Offline Cajgalamo

  • Moderuje
  • *****
  • Příspěvků: 1675
Re: Civilní evakuační vozidlo
« Odpověď #59 kdy: Leden 20, 2021, 02:42:39 odpoledne »
Tak kia sportage sa už rozoberá, jej aktívne časy sú preč...

Ako náhrada slúži už rok kia sorento, 1. generácia.
S vozidlom som nadmieru spokojný, okrem spotreby ma na ňom všetko iba teší.
Silný motor 2,5 crdi so 170 koňmi, naozaj masívny tuhý rám, schopnosť ťahať aj 4 tony.
Prejazd aj ťažkým terénom - sám som sa divil.
Auto je stála zadokolka, predok sa pripája pri preklze sám.
Vzadu je samosvorný diferenciál.
Veľkým plusom je aj redukovaná prevodovka, pripája sa manuálne.

Tak hádam ma nezastaví, ako pri sportage STK a EK...  ;D ::!
"Lepšie je mať otvorený obchod, ako obchodený otvor"

Offline DeadMan

  • ***
  • Příspěvků: 2352
Re: Civilní evakuační vozidlo
« Odpověď #60 kdy: Duben 15, 2022, 10:56:35 dopoledne »
Auto potřebuje k životu asi každý z nás. Samozřejmě jsou výjimky, ale výhody auta jsou jasné. Dává to člověku možnost překonávat velké vzdálenosti a to svépomocí. Já nejsem tak bohatý, abych mohl mít jedno auto na běžné ježdění a druhé speciálně pro jeden konkrétní případ. Proto jsem při volbě auta zohlednil to, aby auto bylo použitelné v běžném provozu a přitom bylo schopné překonat víc, než běžné městské auto. Proto moje volba padla na SUV a to konkrétně na Duster. Tohle auto si na nic nehraje (za svoje peníze dostanete přesně to, co jste si zaplatili a neplatíte nic navíc třeba za jméno značky, jako u jiných aut) a přitom je v terénu lepší, než některá dražší auta. Poměr cena užitná hodnota je zde bezkonkurenční (když se bavíme o fungl novém autě). Na paty mu asi šlape jedině Suzuki Vitara nebo S-Cross. Obzvláště jeho druhá generace se už může v klidu rovnat jiným značkám (ta první byla přece jen trochu spartánská, ale na jízdní vlastnosti to nemělo vliv). Mám jak první generaci po faceliftu, kterou dostala po 6 letech žena s najezdem 60tis. km (4x4 benzín 1.6), tak druhou generaci před faceliftem (4x4 diesel 1.5). Benzínová verze je při slušném zacházení prakticky nezničitelná. U dieslu je to co se týče jakési odolnosti a použitelnosti v době, kdy nemusí být dostupný servis a speciální kapaliny, jako je AdBlue, trochu problém (mám v záloze schovaný jeden 10l kanystr). Ovšem v současné době je to pro mě lepší volba, protože zejména v terénu je ten kroutící moment znát a troufám si tvrdit, že v lese mimo zpevněné cesty je lepší než benzín. Jo a zase nás bezpečně a s lehkostí dovezl tam, kam jsme potřebovali  ;)
You cannot kill me as I am already dead!

Offline Dag Björndal

  • Praktikující prepper
  • *****
  • Příspěvků: 7535
Re: Civilní evakuační vozidlo
« Odpověď #61 kdy: Duben 15, 2022, 11:25:32 dopoledne »
Moja v zime rozmlátila nákupnú tašku, tak že už by chcela dačo terénejšie. Ale aby to moc nežralo, a hlavne aby to nebola dáčia.  ;D

Sa vyberalo medzi vitarkou 1,9td, X trailom... ale všetko sú to v podstate renólty, čiže dáčie.  ::)
Tak sme nakoniec kúpili čistého japončíka-Honda CRV 2,2 CTDi. Keďže aj brácho tento model derie už asi 8 rokov bez problémov. http://www.autorubik.sk/clanky/honda-cr-v-ii-2001-2006-recenzia-a-skusenosti/
S prúdom dokáže plávať aj mŕtva ryba.

Offline DeadMan

  • ***
  • Příspěvků: 2352
Re: Civilní evakuační vozidlo
« Odpověď #62 kdy: Duben 15, 2022, 11:40:28 dopoledne »
V ojetých autech je ten výběr samozřejmě mnohem větší, ale pokud chce člověk úplně nové a má omezený rozpočet, tak těch aut pak moc není. Já jsem s ojetými auty neměl dobrou zkušenost a sám si ho opravit nedokážu (no a pak to leze do peněz). Tady mám 5 let klid a liju jen palivo a vodu do ostřikovačů. Pak cca jednou ročně garanční prohlídka. Teď jsem absolvoval s novým autem první a vyšla mě na 4.500,- CZK (měnili olej a filtry). Každopádně s jakýmkoli japonským SUV s 4x4 člověk chybu neudělá  ;)
You cannot kill me as I am already dead!

Offline Dag Björndal

  • Praktikující prepper
  • *****
  • Příspěvků: 7535
Re: Civilní evakuační vozidlo
« Odpověď #63 kdy: Duben 15, 2022, 12:45:53 odpoledne »
Veď dnes je práve ten problém, že aj staršie autá je niekedy treba vedieť vybrať. Mnohé majú tie časované trójske kone, kedy servis u nie zrovna lacnej ojetiny sa môže riadne predražiť. A s novšími býva ešte viac problémov. Kedy to u nás neprejde cez emisnú kontrolu. A nový katalizátor, či DPF filter stojí tolko, čo štvrtina nového Dusteru.

Duster je v mojom okolí inak velmi oblúbený a rozšírený. A kúpou nového auta má obyčajný človek na minimálne 10 rokov pokoj.
S prúdom dokáže plávať aj mŕtva ryba.

Offline DeadMan

  • ***
  • Příspěvků: 2352
Re: Civilní evakuační vozidlo
« Odpověď #64 kdy: Červen 14, 2022, 07:00:05 odpoledne »
Tak dneska jsem byl po opravdu hodně dlouhé době na otočku v Praze a to soukromě se svým rok starým Dustrem. Je to auto dělané spíše na okresky nebo polňačky, proto jsem byl zvědavý, jak se s tím popere a jaká bude spotřeba. Auto sice zvládne i 160 km/h, ale jezdit s ním tolik je nesmysl, protože otáčky jsou už v omezovači. Nastavil jsem tedy na tempomatu 120km/h kdy 1.5 dci s danou převodovkou točí 2,5tis otáček za minutu. Tím se mi podařilo dosáhnout průměrné spotřeby 5,6l na 100km. Cesta jedním směrem trvala vždy cca 4h. Musím říct, že jsem s tímto výsledkem docela spokojený (i komfort v kabině byl přiměřený). Ale jinak zlatá Ostrava  ;D
You cannot kill me as I am already dead!

Offline DeadMan

  • ***
  • Příspěvků: 2352
Re: Civilní evakuační vozidlo
« Odpověď #65 kdy: Červen 16, 2022, 07:16:01 dopoledne »
Nové logo, nová Dacia: Se svěžím designovým jazykem přichází také omezení maximální rychlosti

Rumunská automobilka patřící pod křídla koncernu Renault Group před nedávnem představila zbrusu nové logo, které již brzy ponesou všechny její vozy. Vozů značky Dacia s novou „vizuální identitou“ se zákazníci dočkají koncem tohoto roku.

https://www.garaz.cz/clanek/novinky-nove-logo-nova-dacia-se-svezim-designovym-jazykem-prichazi-take-omezeni-maximalni-rychlosti-21008412#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=autoweb.sznhp.box&source=hp&seq_no=1&utm_campaign=abtest196_discussion_timeline_varA&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz

Musím říct, že ten nový design se jim hodně povedl 👍
You cannot kill me as I am already dead!

Offline DeadMan

  • ***
  • Příspěvků: 2352
Re: Civilní evakuační vozidlo
« Odpověď #66 kdy: Červenec 05, 2022, 07:56:45 dopoledne »
V poslední době se mi začaly líbit ty malé "offroad" karavany.

https://m.youtube.com/watch?v=BaA1WXCZz-A

Jen ta cena 🙁
You cannot kill me as I am already dead!

Offline Dag Björndal

  • Praktikující prepper
  • *****
  • Příspěvků: 7535
Re: Civilní evakuační vozidlo
« Odpověď #67 kdy: Červenec 05, 2022, 08:41:53 dopoledne »
Jo, len ta cena. O dosť lepšie vychádza kúpa polského karavanu N126. https://auto.bazos.sk/inzeraty/karavan-126/
Na rozdiel od toho mini-slimáka sa tam dá normálne stáť, či sedieť za stolom, variť vo vnútri...
Po dákych úpravách, ako väčšie kolá, dlhšie ojo je z toho fajn laký offroad karavan do 750 kg, čiže na SK netreba STK a malá poistka. A na rozdiel od iných má pevný laminátový skelet... takže to nezhnije a ani sa na polnej ceste nerozpadne.

S prúdom dokáže plávať aj mŕtva ryba.

Offline DeadMan

  • ***
  • Příspěvků: 2352
Re: Civilní evakuační vozidlo
« Odpověď #68 kdy: Červenec 05, 2022, 01:47:19 odpoledne »
Cenově je to jasné, ale mě se na tom líbí právě ta kompaktnost 🤔

https://m.youtube.com/watch?v=g680TbXyfE8
You cannot kill me as I am already dead!

Offline Akutol

  • Super realisti
  • *
  • Příspěvků: 2307

Offline Dag Björndal

  • Praktikující prepper
  • *****
  • Příspěvků: 7535
Re: Civilní evakuační vozidlo
« Odpověď #70 kdy: Červenec 05, 2022, 02:14:50 odpoledne »
Práve tá kompaktnosť je uplne k prdu.  ;D
Presne tú kompaktnosť mám stejnú, ako v hoc akom kombíčku. A zadara. Len tam hodím menič, madrace a varič. Netreba ťahať žiadnu rakvu na kolečkách, ktorá len zavadzia a púta pozornosť.

A karavan v hodnote nového auta /14 000 eur/, bez WC, sprchy a v prípade dlhšieho nepriaznivého počasia bez možnosti sa normálne pohybovať, sedieť, jesť a variť či sa prezliecť je popravde k ničomu. 

To Akutol, to je presne ten typ, ktorému je sa lepšie vyhnúť. Je to konštrukcia z hranolkov, otlčená plechom a sololitom. Pri jazde mimo kvalinej asfalty sa to rozvŕzga a rozpadne. Staršie sú už asi všetky pozatekané a zhnité. Takže rekonštrukcia hodne náročná. Vhodné to je postaviť tak niekam na stacionára ako chatičku. Ale za 1/4 cenu.
Alebo si dať pozor pri kúpe a kúpiť dáky zachovalý kus. V polsku je velký výber lacných karavanov. Brácho aj kamoš tam kúpili a sú vcelku spokojný. U nás a v čechách drahé a rozpadlé.

A práve ten poliak N126 je celolaminát, takže nezničitelný skelet, ktorý pri utesnení bude aj plávať. A bol pôvodne vyrábaný tak, aby ho mohli poliaci ťahať za polskými fiatkami. A vyrába sa dodnes.
 Preto to malo pôvodnú celkovú hmotnosť okolo 300kg. Dnes s plnou výbavou raz tolko.  :D
S prúdom dokáže plávať aj mŕtva ryba.

Offline Dag Björndal

  • Praktikující prepper
  • *****
  • Příspěvků: 7535
Re: Civilní evakuační vozidlo
« Odpověď #71 kdy: Červenec 05, 2022, 02:18:36 odpoledne »
Ja som si chcel vyrábať karavanovú nadstavbu na svoj prívesný vozík... https://auto.bazos.sk/inzerat/139395910/predam-karavan.php
S prúdom dokáže plávať aj mŕtva ryba.

Offline DeadMan

  • ***
  • Příspěvků: 2352
Re: Civilní evakuační vozidlo
« Odpověď #72 kdy: Červenec 05, 2022, 02:56:20 odpoledne »
Nad tím jsem taky přemýšlel, ale není na to vůbec čas 😕

https://m.youtube.com/watch?v=OJnQQ9TMgYw
You cannot kill me as I am already dead!

Offline Dag Björndal

  • Praktikující prepper
  • *****
  • Příspěvků: 7535
Re: Civilní evakuační vozidlo
« Odpověď #73 kdy: Červenec 05, 2022, 03:08:32 odpoledne »
Má to samozrejme vela výhod-ten karavan do vozíku. Aj preperských. Napr. v prípade evakuácie, ale aj bežného táborenia v divočine je možnosť obytnú časť zhodiť a s vozíkom ísť pre zásoby, či pre drevo.
Taktiež je nádstavba menších rozmerov a dá sa lahko zamaskovať.
Cenovo sa to dá zvládnuť takmer z odpadu, či za pár šušňov. A ušetrené peniaze vraziť do výbavy.

Netreba udržiavať a platiť dalšie papiere, poistky, pneumatiky a technický stav. Malé, lahké a nenápadné.

Podobne si niektorý fandovci prerábajú aj hasičské prívesy na obytky. https://kaufner.webz.cz/zv6_pratele.php
S prúdom dokáže plávať aj mŕtva ryba.

Offline DeadMan

  • ***
  • Příspěvků: 2352
Re: Civilní evakuační vozidlo
« Odpověď #74 kdy: Srpen 06, 2022, 06:53:13 dopoledne »
Martin Vaculík a Dacia Jogger

https://m.youtube.com/watch?v=NEHGXrlhgJ4

Vaculíka po ránu viděti, dobrou náladu celý den míti 😁😂

Ten chlap je fakt mistr svého řemesla 👍
You cannot kill me as I am already dead!

Offline Cajgalamo

  • Moderuje
  • *****
  • Příspěvků: 1675
Re: Civilní evakuační vozidlo
« Odpověď #75 kdy: Říjen 02, 2022, 11:42:47 dopoledne »
Tiež som chcel stavať karavanovú nadstavbu do prívesného vozíka.
Spočítal som materiál a prácu a rovno kúpil Niewiadow.
Miesta je tam dosť, na prespávanie s deckami na rybách je to fasa.
"Lepšie je mať otvorený obchod, ako obchodený otvor"

Offline DeadMan

  • ***
  • Příspěvků: 2352
Re: Civilní evakuační vozidlo
« Odpověď #76 kdy: Leden 02, 2023, 08:09:43 odpoledne »
Přidám čerstvou zkušenost, která asi není až tak překvapivá, ale člověk si uvědomí, jak velký rozdíl to je, až když má přímé bezprostřední srovnání.

Od doby, co mám nové služební auto, jezdím skoro výhradně s ním. Pouze na hory a sportovní aktivity jsem si bral Duster (střešní nosič atd.).

Nicméně před dvěma týdny nasněžilo tolik sněhu, že firemní benzínová předokolka v automatu se ukázala být úplně na hovno a zapadl jsem s tím i na parkovišti, i když mám zimní gumy (Polaris 5).

Proto jsem vytáhl rumunské SUV (diesel, manuál, "4x4") a to je panečku iné kafe a to tam mám celoroční gumy (až je sjedu, půjdou tam osvědčené Yokohama Geolandar A/T).

30cm sněhu a Rumun jede jako tank a nic ho nezastaví. Rovněž přilnavost na uježděném sněhu na vozovce je úplně někde jinde.

Teď jsem je zase prohodil a s firemním jsem se málem nerozjel, protože ten automat automaticky zatahuje elektronickou ruční brzdu a ta za ty dva týdny přirezla......

Auta by se měla vyrábět jenom s pohonem všech kol 🤔
You cannot kill me as I am already dead!

Offline DeadMan

  • ***
  • Příspěvků: 2352
Re: Civilní evakuační vozidlo
« Odpověď #77 kdy: Březen 06, 2023, 10:19:41 dopoledne »
Kurvááá

Jsem s prvním Dusterem, co s ním teď jezdí žena, na STK a chcípl jim centrální server, na kterém všechno běží (i městské úřady či policie).

A nezrobí nic, bo sami už bez on-line připojení nezměří ani emise, které máme v EU údajně nejpřísnější ze všech ......
You cannot kill me as I am already dead!

Offline Dag Björndal

  • Praktikující prepper
  • *****
  • Příspěvků: 7535
Re: Civilní evakuační vozidlo
« Odpověď #78 kdy: Březen 06, 2023, 10:43:26 dopoledne »
Si im tam pustil trojskeho koňa?  ::)
S prúdom dokáže plávať aj mŕtva ryba.

Offline Akutol

  • Super realisti
  • *
  • Příspěvků: 2307
Re: Civilní evakuační vozidlo
« Odpověď #79 kdy: Březen 06, 2023, 11:12:30 dopoledne »
Mu nic ine nezostavalo s tou herkou.
Len netusil ze ich vypne uplne...
( herkou myslim duster nie pani mámu)

Offline DeadMan

  • ***
  • Příspěvků: 2352
Re: Civilní evakuační vozidlo
« Odpověď #80 kdy: Březen 06, 2023, 12:00:31 odpoledne »
No jo, zase ti dva chytrolíni 😁

Takže po dvou hodinách konečně hotovo!

Auto je staré 8 let a má najeto 66,5 tis. km.

Já jsem s ním najel každý rok 10 tis. a žena jak je vidět cca 3,25 tis.

Místní STK patří k těm, kde jsou hodně pečliví a přesto nenašli vůbec nic, prostě nula závad a ani náznak koroze.

Borec říkal, že ženě to takto vydrží ještě spoustu let.

Prostě kvalitní drákulovy sáně 😎
You cannot kill me as I am already dead!

Offline DeadMan

  • ***
  • Příspěvků: 2352
Re: Civilní evakuační vozidlo
« Odpověď #81 kdy: Březen 22, 2023, 08:42:41 odpoledne »
Motoristé již jistě zaznamenali, ale chtěl bych se o tom zmínit.

Na Nova Action běží momentálně 6. díl Světa Motorů.

Je to počin, který hodně chválím a ne jenom kvůli Vaculíka.

Od té doby jsem se přestal dívat na Prima Cool Autosalón.

Jednak ti noví mladí moderátoři stojí za vyliž prdel a pak přílišná orientace na elektro.

Svět Motorů je pro takové petrol heady jako jsem já 😈

Tady dávám palec nahoru 👍

You cannot kill me as I am already dead!