No, ventra je ventra, do opravdu kvalitního terénu tupláky gumy a dvě nápravy vzadu s perfektním křížením a světlá vejška díky reduktorům, to ocení jen ten, kdo to fakt potřebuje k živobytí.
Na zábavu je fůra jiných možností. Motor ze stodvacítky je dobrej, já bych šel do 101, to by stačilo a dal bych tomu interkoler a bylo by dalších deset šimlů ve stádě a...stačilo by to.Avie turbo taky, menší kroutící moment.
Mám stojedničku krystala s čelním nakladačem a devítku vlečku, která uveze úplně všechno, co potřebuju. Do šílených terénů pro vetřiesku se nepouštím, bojím se.
Jak píše dag, za traktor pověsím vrták, mulčovač, sekačku, nahrnovač, smyky, brány, maringotku, do radlice sud piva , to vejtřaska neumí. ale umí věci, z kterejch jde hrůza, což může ocenit jen ten, kdo to zažil.805
to nejde popsat. je to pryč, žádný auta do terénu se už krom tatrovek nebudou vyrábět, a je to škoda. ještě tak kvíčala, tatra 805, to jo, ta se vyštěkala ledaskam.Na ventru ale neměla, ty zubatý tupláky,to nejde ošidit.