Kdyby to fungovalo takhle, necpali by tam ty zbytečnosti, který tam dávají. Ventilem na lahvi není možné přiměřeně a hlavně včas regulovat přívod paliva ani skupenství (tedy bohatá/chudá směs téměř neustále, jak se taková směs projevuje víme snad každý). V praxi by to vypadalo nějak takhle: přidám plyn a současně otevírám ventil (zvyšuju průtok) abych motor nakrmil, na chudou směs rozhodně nepojede dobře ("odpařovač" se vyhřívá ani tak ne proto, že LPG potřebuje zahřát, aby změnilo skupenství na plyn - to se děje změnou tlaku - a právě při změně skupenství vlivem změny tlaku dochází také k velkému "odběru" tepla - prostě by to zamrzlo. Kdo míval sifoňáka ví co myslím. Částečně by se tomu dalo odpomoct "redučákem" na sporáky, ale pouze tomu zamrzání). Takže jsem po chvíli práce s plynovým pedálem a ventilem na lahvi vyladil směs tak, že to docela jede (to, že pokud to poženu na plný plyn mi to nejspíš brzy někde zamrzne je nepodstatný detail...stejně jako se projeví každá změna v režimu (zatížení) chodu motoru, to že odběrem plynu v lahvi klesá tlak řekněme že zanedbáme). Dokud nepotřebuju zpomalit (ubrat plyn) protože pak bych musel sakra rychle utahovat ventil, jinak mi LPG jednoduše naplní sání protože taková soustava pracuje celou dobu s přetlakem !!! (hladinu benzinu udržuje jehlový ventil, přívod LPG v tomto případě ovládám já) a pak...to může bouchnout (proto se do sání nad přívod plynu přidávala taková ta gumová manžeta, vyrazilo to jen ji - pár rozstřelených filtrboxů jsem už viděl - vždy to bylo chybou směsi (většinou problém s membránami (proč to měnit když to jede) nebo to někdo přepísknul se sytičem - pokud ho ještě měl nebo se to někdo pokoušel vyladit).
Takže: popojet (100, možná 200 metrů) by se tak dalo. Ujet takhle kilometr je téměř nemožné (kromě štěstí není jiné cesty jak takovou jízdu ovlivnit) a jinak než v případě nejkrajnější nouze bych se o nic takového nepokoušel - leda bych toužil po Darwinově ceně.
Nebo pojedu na velmi chudou směs - jenže pak to nepojede, jen se to potáhne a střelí jen občas...
A už vůbec bych se o podobných postupech nešířil v diskuzi, kde předpokládám, že její účastníci rádi experimentují a různé postupy ověřují v praxi (nechtěl bych nikoho takového mít na svědomí).
Pro Votroubka: melu nesmysly jako vždy, jsem jen mladej nezkušenej študák (vaše slova, sám se tak nějak necítím - i když je pravda, že se stále učím), nevšímejte si mě teda prosím. Peace.
Pro ostatní: s LPG motory pracuju už přes 10 let, s CNG motory asi 8 let. Pohon motoru LPG je starý +/- 100 let a nikdy to nebylo realizováno jen hadicí do sání, vždy tam bylo něco, co upravovalo skupenství (tlak, proč asi, kdyby to jelo bez toho?). Princip stejný, provedení jiné (podle dostupnosti materiálů). Pokud nechcete zničit některé součástky motoru/motor, uhořet nebo vybuchnout i s autem, a při tom v LPG vidíte svou PA budoucnost, mějte v zásobě pár přestavbových sad ze škody 120, a pár tlakových trubek nebo hadic, ty sady obsahují vše co je třeba pro bezpečnou přestavbu téměř jakéhokoli benzinového motoru a na vrakovišti se svého času daly opatřit za pár korun.